Support op afstand

Laat onze supportmedewerkers meekijken op uw scherm om u zo goed mogelijk te kunnen helpen!

Zodra u door de support medewerker naar deze pagina bent geleid kunt u de onderstaande stappen volgen. 

  • tijdens het contact met de support medewerker klikt u hier om uw support file te openen  
  • in het schermpje dat verschijnt klikt u op uitvoeren  
  • U klikt weer op "uitvoeren" als er een tweede schermpje verschijnt  
  • daarna wordt een zogenaamd ID-nummer getoond. Dit nummer geeft u door aan de support medewerker  
  • onze support medewerker heeft nu tijdelijk toegang tot uw computer, onderzoekt de oorzaak van het probleem en lost het probleem (indien mogelijk) direct op afstand voor u op  
  • nadat het probleem verholpen is sluit u de support file. Vanaf dat moment heeft de servicemedewerker geen toegang meer tot uw computer. 


Klik op de onderstaande afbeelding om de schermovername te starten. 

MAC

N.B: het programma wordt niet geïnstalleerd op uw computer, maar wordt slechts tijdelijk geopend en laat na gebruik verder geen sporen na op uw computer. Na gebruik kunt u het tijdelijke bestand weer veilig verwijderen.