Skip to main content Skip to footer

Mijn Vision

Op deze pagina vind je al onze ondersteuning overzichtelijk bij elkaar.

Servicedesk

Om onze service te optimaliseren is de mogelijkheid aanwezig om online je vragen aan te melden bij de servicedesk.
Als je in ons systeem bent aangemerkt als contactpersoon en in het bezit bent van inlog gegevens kun je via de onderstaande knop inloggen en je melding registeren.

Indien je nog niet in het bezit bent van inlog gegevens kun je die aanvragen door het contactformulier in te vullen en te vragen om inlog gegevens voor de online servicedesk portal.

Klanten Portaal

Het Klantenportaal biedt de mogelijkheid om de verslagen die door de consultant zijn gemaakt, te bekijken. Daarnaast is de planning beschikbaar om alle gemaakte afspraken in te zien. Ook kun je in dit portaal de door InfoGroen B.V. verstuurde documenten, zoals onderhoudsfacturen, downloaden.

Indien je nog geen inloggegevens hebt, kun je deze aanvragen door het contactformulier in te vullen en te vragen om inloggegevens voor het Klantenportaal.
Ben je je wachtwoord vergeten? Vraag deze dan opnieuw aan via het contact formulier.

Nieuw in Vision

Iedere maand wordt er een nieuwe versie van onze software uitgebracht. Om uit te vinden of er voor jou iets interessants is uitgebracht kun je in het beginscherm van de Vision software klikken op de knop 'Nieuw in Vision'.

Lay-out aanvraag

GroenVision heeft meer dan 350 standaard documenten/rapporten/dashboards beschikbaar die je kosteloos kunt gebruiken. Daarnaast kun je deze standaarden zelf of door ons laten aanpassen of een geheel nieuwe laten ontwikkelen. De aanvraag kun je indienen door in het beginscherm van de Vision software te klikken op de knop 'Layout aanvraag'.

E-Learning

Goede vakgerichte opleiding is van belang om snel en efficiënt met Vision te kunnen werken. Per individuele gebruiker wordt een persoonlijk E-Learning traject ingericht die past bij zijn of haar functie binnen het bedrijf.

Indien je behoefte hebt om één van onze e-learning modules te volgen of meer informatie wilt, stuur dan een bericht via onze contact pagina.

Jouw mening

Heb je zaken die je ons graag wil laten weten?

Maak dan een keuze uit één van de communicatiekanalen:

  • Wil je een compliment uitdelen aan een medewerker van Infogroen? Dat horen we natuurlijk graag! Stuur dan een 'compliment' in.
  • Heb je een idee hoe we onze dienstverlening kunnen verbeteren? Stuur een verbetersuggestie in (niet voor softwarevragen)
  • Ben je niet tevreden? Is er iets misgegaan? Heb je een kritische noot over onze dienstverlening of producten? Stuur dan een klacht in.

Wat gebeurt er eigenlijk met mijn vraag of feedback?

Je kunt er bij alle opties vanuit gaan dat we zo snel mogelijk reageren. Om jou een heldere reactie te geven, reageert de verantwoordelijke ook altijd persoonlijk. Dit kan via het communicatiekanaal van de actie die je hebt opgestart, per e-mail of telefonisch.  

Suggesties, vragen en kritiek houden ons scherp en waarderen wij. Schroom dus niet om gebruik te maken van deze mogelijkheden. En natuurlijk gebruiken wij jouw feedback om onze bedrijfsvoering naar een hoger niveau te tillen.

Wij maken gebruik van cookies om onze website nog beter op jouw behoeftes af te stemmen. Alle verzamelde gegevens zijn volledig geanonimiseerd.