Skip to main content Skip to footer

Support - Serviceovereenkomst

In combinatie met een serviceovereenkomst worden er regelmatig updates vrijgegeven waarmee u altijd bij blijft met de nieuwste / laatste ontwikkelingen binnen de software.

Vragen van technische of inhoudelijke aard kunt u neerleggen bij onze servicedesk.
De beschikbare SLA (Service Level Agreement), zijn ‘Vison Support PLUS’ met een responstijd van (maximaal) 8 uur of ‘Vision support PRO’ met een responsetijd van (maximaal) 4 uur.

Met een serviceovereenkomst krijgt u persoonlijke inloggegevens om gebruik te kunnen maken van de servicedesk portal. Daarnaast kunt u via E-Mail en telefonisch de servicedesk

Als u bent ingelogd in de servicedesk portal kunt u:

  • een vraag indienen aan onze supportmedewerkers
  • een lopende vraag bewerken en aanvullende info toe voegen
  • de status van een lopende vraag bekijken
  • de Online Hulp raadplegen

U kunt de servicedesk ook per mail of telefonisch benaderen.

Wij maken gebruik van cookies om onze website nog beter op jouw behoeftes af te stemmen. Alle verzamelde gegevens zijn volledig geanonimiseerd.